Haluan sanoa sanasen miehistä. Oikeasti haluan sanoa enemmän kuin sanasen!  Haluan kertoa kivoja yksityiskohtia, suloisia kohtaamisia, ihania haaveita ja naurettavia pettymyksiä ja hassuja sattumuksia, ajatuksiani miehistä ja minusta itsestäni heidän kanssaan.

Ehkä samalla keksin miksi olen vielä yksin. Tämä on siis suunnitelma.

Mutta tämä onkin haastavaa. En todellakaan osaa valita mistä aloittaisin, pyörin tässä koneella ja tuijotan eteenpäin. Mistä aloitan.. Koska olen ollut useamman vuoden yksin ja näiden vuosien treffailukokemuksien perusteella tuntuu että tiedän kaiken miehistä. Mikä on hölmöä, koska enhän mitenkään, eikä kukaan, voi tietää kaikkea.

Mutta siltä se oikeasti tuntuu!

Viime aikoina mikään, mikä minulle on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta miehen suhteen ei yllätä. Ei saa minua hämmästelemään että ’ihanko totta’ ?!?!?! Jos jokin asia/sattuma ei ole tapahtunut aikaisemmin juuri minulle, se on aivan varmasti tapahtunut joskus jollekin läheiselle (nykyiselle tai entiselle) sinkkuystävälleni.  Mitä on elämä joka ei enää yllätä? Kuin katsoisi TV:stä uusintaa – ja samalla miettii että pitäisikö tehdä tälläkin ajalla jotakin muuta.

Ja minulle sanotaan usein että elämä on ihan yhtä hyvää vaikka ei ole parisuhdetta, se on vain itsestä kiinni. Silloin ajattelen aina että tyyppi valehtelee! En tietysti halua itselleni huonoa parisuhdetta mutta hyvä parisuhde on ehdottomasti toivelistalla. Eikä sen puute aina häiritse, mutta minulla on paljon hetkiä, jolloin sitä oikeaa kumppania vierelle toivon todella kovasti.